It's about time that I came to start the party

Tjabba, tjena, hallå!

Eran favorit här, malin alltså!!
Sitter här och laddar inför ikväll, blir partaja idag istan eller nått. Har nyss käkar pizza med emma, eller ja det var väl lite mer än en timme sedan om jag ska vara petig. Mamma köpte med sig hem så jag slapp gå ut och köpa den själv. Är iallafall mätt och belåten nu och hade tänkt hoppa in i duschen och sen försöka hitta nånting att ha på mig, lika svårt varje jävla gång. Kommer bli mega kallt ute inatt också så vinterjackan kanske åker med, men den är inte så tjusig direkt..

Nä nu ska jag duscha som sagt sen ska jag lyssna på min superbraiga spotifylista! :) Kan lägga upp den sen för er som också vill njuta lite av den. Har lärt mig hur man gör nu och det var superenkelt!

/malin!


Kommentarer
Postat av: Hilea

Hej hej.



Har du haft en bra dag??



http://hileasoltun.blogg.se

2009-10-02 @ 21:03:18
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0